پاروپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران

پاروپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران

اندازه: 4.09M

تعداد صفحات: 27

نوع فایل: ورد ، پاورپوینت ،

دسته بندی:

قیمت: 4500 تومان

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: ۳۰ مهر ۱۳۹۶

برای خرید این محصول از دکمه روبه رو استفاده کنید:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

4500 تومان – خرید

پاروپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران

بازاریابی گردشگری : ( بازار یابی خدمات )

با وجود اینکه برخی از عناصر مهم بازاریابی کالاها و خدمات یکسان اند چند ویژگی کلیدی بازاریابی این دو حوزه را از یکدیگر متمایز می سازد . عبارتند از :

  • ناملموس بودن
  • تفکیک ناپذیری
  • تغییر پذیری
  • نا پایداری
  • فقدان مالکیت
  • جهانگردی یکی از صنایع در حال رشد جهان بوده و عموماً کشورها در تمام مراحل توسعه به طور فزاینده ای به آن وابسته هستند . توسعه ی این صنعت به ویژه در کشورهایی که بدنبال دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
  • ایران بویژه از قرن هفدهم میلادی اوج دوران حکومت صفویان بعنوان یک کشور جذاب نظر بسیاری از گردشگران اروپایی را به خود جلب کرد .
  • در تعریف فنی (WTO) : گردشگری عبارتست از فعالیت افراد برای استراحت کار و دلایل دیگر به خارج از سکونت معمول خویش سفر کرده که حداقل ۲۴ ساعت و حداکثر یکسال باشد .

 

پاروپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران

برای خرید این محصول از دکمه روبه رو استفاده کنید:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

4500 تومان – خرید

پاسخ دهید