مقاله مدیریت تفکر – رازهای موفقیت

مقاله مدیریت تفکر – رازهای موفقیت

اندازه: 60

تعداد صفحات: 14

قابلیت چاپ: سیاه و سفید

کیفیت محصول: عالی

فایل مشابه: دارد

پشتیبانی محصول: دارد

مجوز انتشار: دارد

نوع فایل: ورد ،

سایز طراحی: A4 ،

دسته بندی: -

قیمت: 4500 تومان

تعداد نمایش: 17 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: ۸ مهر ۱۳۹۵

به روز رسانی در: ۲۲ مهر ۱۳۹۵

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

4500 تومان – خرید

مقاله مدیریت تفکر – رازهای موفقیت

استدلال مدیران
راز موفقیت : به همان اندازه كه قضيه نادرست كريستنسن اثبات مي شود،تشخيص راز موفقيت بيشتر از كتاب درسي مديريت اتخاذ مي شود.
نوامبر۲۰۰۳
روبرت هلر
انسان قرون وسطايي براي سنگ فيلسوفي جستجو كردكه مي توانست اصل فلز را به طلا تغيير شكل دهد.اغلب مديران و مؤسسان شركت يك اميد مشابه و معمولا بيهوده را دنبال مي كنند،اما نيازي نيست كه آن بيهوده باشد،از طريق نتايج شركتها دريك صنعت شناخته مي شود.
آنها از فروش درسالهاي۱۹۹۴ -۱۹۷۶ شصت و دو ميليون دلاربدست آوردند،قيمت براي رقبايي كه سنگ را نيافته بودند،بيست مرتبه زمان بندي شد.اگرچه كه بقدر كافي متقاعدكننده نيست،فروش در شركت در گروه خسته و كسل تنها يك۵/۶۴ ميليون دلاراضافي را ميانگين مي گيرد : ميانگين موفقيت ۹/۱ بيليون دلاري – يك تفاوت ۲۹ – رتبه اي است.آمارهاي اضافي از كتاب يك مديريت مشهورو درست نوشته كليتون ام ۰ كريستنسن بدست مي آيد.آن عنوان واضحي است،مثله غامض بدعت گذار :زماني كه تكنولوژي هاي جديد باعث مي شوند شركت هاي بزرگ ورشكست شوند،عدالت را نسبت به پيغامش كمتر رعايت مي كنند كه در همه زمانها براي همه مديران و شركتها به كار برده مي شود و فقط براي بدعت گذاران نيست.سنگ فيلسوف كه در بالا درآمارهاي اضافي ذكرشد،بهرحال ابداع در تكنولوژي هاي در هم گسيخته است.رشد موفقيت جستجو شده از طريق عضويت بازارهاي كوچك آشكار شده است.در تضادبا اين،علامت گذاري هاي قبلي رشد رادر بازارهاي بزرگ دنبال كردند.هر دو گروه ريسك را قبول كردند.برندگان فرصتي داشتند كه درآن يك بازارآشكارشده براي تكنولوژي در هم گسيخته به هيچ وجه نبايدآشكارمي شد.بازندگاني كه خطر رقابتي مبارزه بر هند شركت هاي تاسيس شده در بازارهاي تاسيس شده را پذيرفتندو اولين درس اين بود كه اين اساسا استراتژي ضعيفي است.
قضيه نادرست مديريت :
بهرحال تمام كتاب، متقاعد كننده اين فرضيه است كه شركتهاي بزرگ بر روي اين حالت مسدود وقفل هستند. آنها توسط تقاضاهاي مشتري و فشارهاي رقابتي براي سرمايه گذاري كلان براي نگه داري نيروهاي موجود آنها تحت فشار قرارگرفتندو اگر ممكن بود مهارت بايد زياد شود.اين مساله افزايش را نسبت به قضيه نادرست كريستنسن ارائه مي دهد.توضيح قراردادي موقعي است كه اشتباه شركتهاي بزرگ در اين است كه آنها ازبي لياقتي، بروكراسي تكبر ،رابطه فامیلی و اجرايي خسته كننده،طراحي ضعيف و خطوط،افق سرمايه گذاري كوتاه دوره رنج مي برند.بهرحال قضيه نادرست،بيان مي كندكه شركتهاي بزرگ بطور كامل يا نسبي در اعتبار تكنولوژي هاي در هم گسيخته شكست مي خورندنه تنها بدليل اينكه آنها خيلي ضعيف اداره مي شوندبلكه بدليل اين است كه مديريت انها عالي است.

مقاله مدیریت تفکر – رازهای موفقیت

پاسخ دهید