مقاله مديريت بازاريابي صنعتي

مقاله مديريت بازاريابي صنعتي

اندازه: 101

تعداد صفحات: 19

قابلیت چاپ: سیاه و سفید

کیفیت محصول: عالی

فایل مشابه: دارد

پشتیبانی محصول: دارد

مجوز انتشار: دارد

نوع فایل: ورد ،

سایز طراحی: A4 ،

دسته بندی:

قیمت: 3000 تومان

تعداد نمایش: 6 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: ۷ مهر ۱۳۹۵

به روز رسانی در: ۷ مهر ۱۳۹۵

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

3000 تومان – خرید

مقاله مديريت بازاريابي صنعتي
اين مطالعه چهارچوب طرح هاي تلفيقي آموزش سازماني را در رفتار سازماني خريدار توسعه مي دهد۰در اين مطالعه فعاليت هاي ارتباطي و

روابط ميان واحدهاي استراتژيك تجاري كه در فرايند خريد مشاركت دارند مورد توجه قرار مي گيرند۰حمايت علمي براي روابط پيشنهاد شده بر

اساس رشته اي از مطالعات صورت گرفته كه اين مطالعات بر اساس مصاحبه با مديران ۱۰واحد استراتژيك تجاري يك سازمان خدمات جهاني

مي باشد۰بر اساس اين مطالعات چندين معني ضمني ارائه شده است۰
مقدمه
كريس- تحليل گر پژوهش بازاريابي كه به تازگي در سازمان استخدام شده بود- براي دفتر كار خود نياز به كامپيوتر و چاپگر داشت۰به همين دليل

سفارش خريد يك سيستم را به بخش خريد سازمان ارائه داد۰بعد از گذشت ۲هفته كامپيوتر خريداري شد اما خريداري چاپگر را به زماني موكول

كردند كه تقاضاي خريد چاپگر به حدي برسد كه بتوانند تخفيف عمده اي را دريافت نمايند و پس از گذشت ۶هفته چاپگر به كريس تحويل داده

شد۰بخش خريد تخفيف قابل ملاحظه اي را بابت سفارش چاپگر دريافت كرد۰اما بخش خريد ضرر بهره وري كريس را در خلال اين ۶هفته در

نظر نگرفت۰
مشكلي كه كريس با آن دست به گريبان بود در اكثر سازمان ها وجود دارد۰معمولا در زمان ارزيابي اهميت فاكتور هاي هزينه در برابر كل چرخه

زماني فرايند ، فرهنگ خريد داده هاي مصرف كنندگان را در نظر نمي گيرند۰از ديد گاه بخش خريد چرخه زماني فرايند به قدري نا محسوس است

كه اندازه گيري آن غير ممكن است۰در كاهش چرخه خريد هيچ گونه ارزش و سود واقعي وجود ندارد۰با اين وجود همان طور كه در اين مثال

ساده نشان داده شد،در خريد كالاها و خدمات چيزهايي فراتر از هزينه وجود دارد۰
در اينجا سؤالاتي مطرح مي گردد كه برخي از اين سؤالات عبارتند از :۱) در چه زماني فاكتورهاي هزينه مهم تر از كل چرخه زمان مي باشد۰

۲)چه موقع ادغام سفارش هاي ويزه خريد در يك روش كاملا عملي امكان پذ يراست؟ براي پاسخ به اين سؤالات در اين مطالعه آموزش

سازماني به عنوان كليد موفقيت در چرخه سازماني سريع محيط خريد در نظر گرفته شود۰در سازمان هاي آموزشي بدون در نظر گرفتن وظايف

افراد، موقعيت ها و توصيف شغلي آنها از نظرات و راه حل هاي همه استفاده مي شود۰سازمان از دانش فزاينده كل زنجيره ارزشي خود و منابع

داخلي و خارجي آن استفاده مي كند تا در سازگاري با بازار و خريدار باشد۰در اين باره آموزش سازماني به عنوان ابزاري در نظر گرفته مي

شود كه به واسطه آن سازمان استراتژيك و اصول كلي مشترك خود را به واحدهاي استراتژيك تجاري سازمان انتقال مي دهد۰همچنين آموزش

سازماني به عنوان فرايندي در نظر گرفته مي شود كه به واسطه آن سازمان به فعاليت خود ادامه مي دهد۰يك سازمان آموزشي “در ايجاد ،كسب و

انتقال دانش و در توصيف رفتار سازمان به منظور انعكاس دانش و بينش هاي جديد كارآمد است۰”
سازمان آموزشي محرك بازار به عنوان گسترش مديريت كيفي كل و برنامه ريزي و اجراي مجد د تجارت در نظر گرفته مي شود۰مديريت كيفي

كل باعث شكل گيري سازماني كارآمد تر مي شود و برنامه ريزي و اجراي مجد د تجارت نيز به طور شگرفي ساختار سازمان را تغيير مي دهد۰

آموزش سازماني مفهومي تكميلي است كه باعث سهولت تغييرات در تمام سطوح چرخه زماني سريع محيط بازاريابي جهاني فعلي مي شود۰اساسا

سازگاري با آموزش بدان معنا است كه افراد سازمان روش هاي قد يمي تفكر درباره جزئيات را كنار گذاشته و ديد گاه گسترده تري درباره نحوه

عملكرد سازمان اتخاذ نموده و پس از اتخاذ يك استراتژي در جهت نيل به آن با يكديگر همكاري نمايند۰

مقاله مديريت بازاريابي صنعتي

پاسخ دهید