بازاريابي رابطه مند

بازاريابي رابطه مند

اندازه: 7 مگابايت

تعداد صفحات: 37

قابلیت چاپ: سیاه و سفید

کیفیت محصول: عالی

فایل مشابه: ندارد

پشتیبانی محصول: دارد

مجوز انتشار: ندارد

نوع فایل: پاورپوینت ،

دسته بندی:

قیمت: 3500 تومان

تعداد نمایش: 53 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: ۱۸ مهر ۱۳۹۵

به روز رسانی در: ۱۸ مهر ۱۳۹۵

برای خرید این محصول از دکمه روبه رو استفاده کنید:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

3500 تومان – خرید Loading

 

بازاريابي رابطه مند

بازاريابــي رابطه مند همچون بســياري از ايده هاي نوين کســب وکار که وارد ادبيات بازاريابي شده اند، در ســال هاي اخير به طور گسترده اي مورد استفاده قرار گرفته اند. اما از آن جا که شک و ترديد بسياري در معنــي و مفهــوم بازاريابي رابطه مند به چشــم مي خــورد کمي دقت و تأمل بيشــتر در اين رابطه ضروري به نظر مي رســد به لحاظ مفهوم ، بازاريابي رابطه منــد در ميــان مجموعــه اي از تاکتيک هاي بازاريابي جاي داده شده که به تحليل و تعامل بين خريداران و فروشــندگان مي پــردازد. براي بعضي ، بازاريابي رابطه مند تنها بــه معني پايگاه داده اي از مشتريان اســت . اما اين درحالي است که هسته ي مفهومي آن به تعهد و اعتماد اشــاره دارد.

برای خرید این محصول از دکمه روبه رو استفاده کنید:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

3500 تومان – خرید Loading
این فقط قسمتی از متن مقاله است . جهت دریافت کل متن مقاله ، لطفا آن را خریداری نمایید

پاسخ دهید